top of page
FAQ

We staan altijd voor je klaar

 

Bij de Fabrikrant® vinden we het ontzettend belangrijk dat je tevreden bent. Is er iets aan de hand met onze service?

Laat het ons meteen weten. We zorgen direct voor een gepaste oplossing.

 

Je kunt ons servicecentrum altijd mailen, whatsappen of bellen, maar misschien staat het antwoord op je vraag ook wel tussen de veel gestelde vragen hieronder.

  • Hoe plaats ik een bestelling en hoe betaal ik?
    Zodra je toegang hebt tot de webshop en/ of app kan je bestellen. Verzamel de goedkoopste producten in je winkelmandje en klik op bestel. De levering wordt verder afgehandeld door onze fulfilmentpartner. Betaling kan via Ideal of creditcard.
  • Wie verzorgt de distributie van De Fabrikrant®?
    Onze huidige fulfilment partner voor de distributie van producten in Nederland is Dentalair Consumables B.V. uit Dordrecht. Mogelijk gaan wij op termijn met meerdere partners samenwerken.
  • Tot hoe laat kan ik mijn bestelling nog plaatsen?
    Je kan je bestelling, 24 uur per dag, 7 dagen per week plaatsen.
  • Wat zijn de bezorgkosten?
    De bezorgkosten zijn €5,95 per bestelling.
  • Hoe zit het met retour producten en annuleringen?
    Als je je bestelling wilt retourneren klik dan op bijgaande link (De Fabrikrant haalt op) om je retouren verder af te handelen. Onze logistieke partner POSTNL zorgt dat de producten worden opgehaald. Je ontvangt natuurlijk van ons vervolgens een creditfactuur en terugbetaling.
  • Is er een minimaal bestelbedrag of maximale bestelhoeveelheid?
    Wij hanteren geen minimaal bestelbedrag. Voor álle deals geldt een maximaal aantal producten per bestelling. Dat aantal kan verschillen per deal. Voor alle acties geldt OP=OP. Je kan bestellen zolang de voorraad strekt.
  • Hoe weet ik of jullie deals de beste zijn?
    Wij zoeken én vragen dagelijks alleen naar de beste deals bij onze fabrikanten. Prijsvergelijking is essentieel voor de Fabrikrant®. Als je nog goedkoper kan vinden, horen wij dit graag. Wij zoeken graag mee met betere aanbiedingen.
  • Hoe lang zijn de deals geldig?
    Onze flash deals zijn geldig zolang de voorraad strekt of tot de aangegeven looptijd is verstreken, afhankelijk van de aanbieding.
  • Wat zijn de levertijden van deals?
    In tegenstelling tot wat je gewend bent, ontvang je de bestelling van deals niet altijd direct de volgende dag. Wij leveren uiterlijk 5 werkdagen na bestelling. Duurt dit langer neem dan contact op en stuur een email naar service@defabrikrant.nl.
  • Wat als er iets mis is met een product dat ik heb besteld?
    Als er iets mis is met je bestelde product, neem dan direct contact met ons op via service@defabrikrant.nl. Wij zullen tot een gepaste oplossing komen.
  • Zijn mijn gegevens veilig bij jullie?
    Zeker weten. Je kunt er altijd van uitgaan dat we jouw gegevens uitsluitend gebruiken voor onze dienst. Met die gegevens kunnen we je bijvoorbeeld op de hoogte houden van de beste deals. Het wachtwoord dat je invult, is geheim en alleen van jou. Het wachtwoord dat je kiest is privé en wordt niet in onze database opgeslagen.
  • Hoe en wanneer kan ik jullie bereiken?
    Je kunt ons bereiken op werkdagen van 9.00 uur tot 17.00 uur op telefoon nummer: 078- 7009777. Het handigst is om een email te sturen naar service@defabrikrant.nl .
  • Hoe kan ik me inschrijven voor een dentale training?
    Je kan je via onze app en onze webshop direct inschrijven voor dentale trainingen van fabrikanten. Met onze dentale trainingen willen we je niet alleen informeren, maar ook inspireren. Onze experts komen graag langs op de praktijk, maar we geven de trainingen ook op onze trainingslocatie in Dordrecht.
  • Hoe kan ik jullie krant ontvangen?
    Onze krant wordt verspreid door onze fabrikanten en partners, maar je kan deze ook ontvangen door je gegevens bij ons achter te laten, klik op deze link 'abonneer krant'. In onze krant kan je je direct inschrijven voor interessante cursussen en events en vind je de laatste deals van fabrikanten. Onze krant geeft directe toegang tot de bron.
  • Hoe zorg ik dat ik altijd up-to-date ben met nieuws en deals op De Fabrikrant® app?
    We komen heel regelmatig met nieuwe deals en dentale trainingen op de app. Nu kan het zijn dat je je app even moet “verversen” om deze te zien. Dat doe je zo: https://youtu.be/CeAZCHlW0ZU?si=_PW0hktOjsa71Gs6
bottom of page